Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Dec 2024 14:59:43 +0200

Tere!

Harku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/09309 
aadressile Harju maakond, Harku vald, Harkujärve küla, Lutsu tn 2, Harju 
maakond, Harku vald, Harkujärve küla, Lutsu tn 4, Harju maakond, Harku vald, 
Harkujärve küla, Lutsu tn 6, Harju maakond, Harku vald, Harkujärve küla, 
Lutsu tn 8, Harju maakond, Harku vald, Harkujärve küla, Lutsu tn 10 
(Korterelamu, Korterelamu, Korterelamu, Korterelamu, Korterelamu) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Lutsu tn 2 kinnistul kaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27199005>  (menetlus nr: 
373813), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (SIGNE KROLL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister